خداحافظ همین حالا

 

برای یک وبلاگ نویس ترک وبلاگ مثل مرگ میمونه و مثل از دست دادن عزیز . بعد یه مدت انگار خونه ات می شه . انگار جزیی از وجودت می شه . 

و رسیدن به جایی که وبلاگتو ببندی یا دیگه نوش ننویسی درست مثل این میونه که بخوابی بیدار شی و یه فراموشی محض بگیری و دیگه هیچی از خودت از خانواده ات از چیزی که بودی یادت نیاد. 

 منم تصمیم به ترک اینجا گرفتم . 

تصمیم گرفتم وبلاگمو ۲ تا کنم یکی واسه روزانه هام و یکی هم برای حرف هایی که به قول نبات گاهی نوک ذهنمون گیر می کنند . 

اینجا رو حذف نمی کنم تا اگه اگه اگه یه وقت خواستم بتونم برگردم . 

اما اون ۲ تا وبلاگم جای این جا رو قطعا پر می کنند. 

دوستانی که شمارمو دارن sms بدن . اونایی که وبلاگ دارن واسه همین پست نظر بزارن و اونایی که ایمیل دارن به این ایمیل {s.m.masoomi@gmail.com} ایمیل بزنن تا آدرس وبلاگ جدیدمو براشون بفرستم .  

با عرض پوزش اینکار برای اینه که فقط دوستای خوبم آدرسمو داشته باشن و به نوعی خوبا از مزاحمین جدا و الک بشن .  

معلوم نیست کی برگردم اینجا . شاید همین فردا. شاید هفته دیگه . شاید سال دیگه و شاید هم هیچوقت . وبلاگ اول مثل عشق اول میمونه و هیچوقت فراموش نمیشه . پس شاید برگردم . 

خلاصه اگه آدرس های جدیدمو خواستین گفتم چیکار کنید . 

با تک تک ذره های وجودم یه عده اتونو دوست دارم . جدی می گم. 

چشمهایم را می بندم و گذر میکنم ...

 

            

 

فرود می‌آیم
بعد سال‌ها، بعد ساعت‌ها
از آرزوهایم
فرود می‌آیم …

نه روزگار
آنگونه بود که برایم گفتند
نه مَردُمانش آنگونه بودند
که خوش‌بینانه تصورشان می‌کردم …

آنچه اینجا
فراوان یافت می‌شود
دهان‌های همیشه بازِ،
پِر مُدَعاست …

اینجا، حتی،نام‌ها را هم
به سیاهی کشیده‌اند …
دیگر هیچ کلمه‌ایی
یافت نمی‌شود
که با شنیدنش
زلالی در تو سرشار شود …

کلمات،
بی‌معنی شده‌اند !
آه، عزیزم !
مضحک است، مضحک …

دیگر هیچ خرمالویی نمی‌رسد
بمانند کلمات !
همه چیز تا همیشه گَس است …

 

از لابه‌لای این حرف‌های نگفته
فرود می‌آیم …

دس شما درد نکنه!

 

امروز سر نهار بابام در عین غیر مستقیمی کاملا مستقیم بهم گفت: 

 اگه لاغر نشی می تُرشی    

 

من که بیکار نیستم!

من این روزها سرم اینقدر شلوغه که وقت پست گذاشتن ندارم! از وقتی امتحانام تموم شد کلید کردم به یاهو چت روم و اینکه چطوری یکیو از تو چت روم بوت کنم . کاری که کمتر دختری حتی معنی بوت رو هم نمیدونه من کردم! یا اینکه روم فولر زدم و همه چت روم رو با ID های خودم پر کردم تا کسای دیگه نتونن بیان :دی! آره من اینکارا رو خودم کردم و کلی هم از خودم لذت بردم که حال همه بچه پررو هارو گرفتم!  

این عکسشه که از توی روم اونم اونوقت عصر که روم ها پره من بودم و چند نفر دیگه ! البته اینکارم فقط جنبه اعتراض به همه پسر هایی رو داشت که واسه بقیه شاخ و شونه می کشیدن! البته بعد این عکس بازم id های بیشتری join دادم  اما عکس نگرفتم . 

خلاصه این عکسشه : عکس1  و  عکس2  !
هر کی با ملودی در افتاد ؛ ور افتاد!