ومن امروز شده ام ۱۹ ساله

 

...شکر خدای منان

 ۱۹سال پیش در چنین ساعتی خداوند روح پاکی از اولاد امام موسی کاظم(ع) به زمین دمید

و آن من شدم

شکر خدا به خاطر محبتش به من برای زندگی کردن روی زمین تا امروز

که من ببینم زشتی ها را تا زیبایی ها بیشتر به یادم بماند

خدا را شکر اگر دلم غم دارد این یعنی اکثر اوقات شادم

خدا را شکر اگر عده ایی اشکم را در آوردند این یعنی کسانی هستند که مرا از ته دل دوست دارند

خدا را شکر اگر دشمنانی دارم این یعنی دوستانی دارم که با دنیا عوضشان نمیکنم

خدا را شکر اگر الان از کسانی که دوستشان دارم دورم این یعنی گاهی اوقات که با همیم از

کنار هم بودن اوج لذت می بریم

خدا را شکر که کسان زیادی تولدم را تبریک نگفتند این یعنی آن هایی که گفتند عمیقا از تولدم

خوشحالند

خدا را شکر اگر پدرم پول زیادی کسب نکرد این یعنی من همه عمر پول حلال خوردم

خدا را شکر اگر امروز به خاطر گرفتن ترم تابستان گرما زده شدم این یعنی من دانشجو هستم و

فرصت تحصیل را دارم

خدا را شکر که عده ایی از مردم الان در حال خواندن نوشته های من هستند این یعنی هنوز

هستند کسانی که دوستم بدارند

 

خدا را شکر اگر هستیم این یعنی فرصت برای جبران گذشته امروز و اصلاح آینده

خدایا شکر

تولد این بنده حقیرت بر تو مبارک

 

 

GIVE me Five

 

 

...بیا؟

 زندگی؟     !آرتروز گرفتم         

      !بزن قدش؟              

 

                           

Sometimes

 

بعضی اوقات دلم می شکند

از این روزگار           

...نا فرم    

 

Way

 

در طول جاده عشق

   تکه های بخششی به جای میگذارم   

    تا در مرور زندگی هیچوقت فراموش نکنم   چقدر دوستش داشتم 

 

         

 

Better day

 

هر روز است که پیش خودم می گویم

فردا که بیاید روز بهتریست                          

این فردا کی می آیید پس؟