۸۸

 

خب از ظاهر و باطنش معلومه که این آخرین پست امساله.  

۸۸ هم تموم شد با همه خوبی ها و بدی هاش. هرچند برای من بدیاش بیشتر از خوبیاش بود اما گذشت . مثل همه چیزها که میگذره . ۸۸ خیلی کسارو ازم گرفت . توی ۸۸ هزاران نفر از هموطناییم مردن که با وجود اغتشاش گر بودنشون برا خانواده شون عزیز بودن . ۸۸ ازم نیره رو گرفت ... هرچند نتونستم و زمونه بهم وقت اینو نداد که زیاد باهاش صمیصمی بشم اما با این وجود برام عزیز بود به خاطر قلب پاک و مهربونش . 

۸۸ دست خیلی ها رو برام رو کرد . خیلی ها رو بهم شناسوند و بهم فهموند که آدما چقدر جورواجورن .  

۸۸ مثل یه قیف شانس و خوشبختی بود که برعکس شده باشه و همه اون شادیا مثل ۸ و یه قیف سر و ته از ته قیف میریزن بیرون . 

۸۸ داره تموم میشه و من یه سال بزرگتر شدم .  

۸۸ داره تموم میشه و من از اینکه سایه مامان و بابام بالای سرمه خدا رو شکر می کنم. 

۸۸ داره تموم میشه و من با همه بدیاش یه خدایی دارم که اینقدر خوبه که در مقابل بدیه ۸۸ یه دنیاست و من خوشحالم که هنوز هستم و مثل نیره و خیلی های دیگه که امسال جاشون سر سفره ۷ سین خالیه نیستم و هنوز وقت اینو دارم که یه سال دیگه موقع تحویل سال کنار اونایی که دوسشون دارم بشینم و ماچ امسال و یکم محکم تر بکنم. 

 

قصه

 

 تا حالا اینقدر دقیق به این که هر آدمی تو زندگیش یه قصه ننوشته داره که فقط خودش میدونه و بس فکر نکرده بودم . 

قصه من که خیلی طولانیه. 

دنیا خیلی گرده ... خیلی  

 

نوت بوک!

 

 اینو خریدم!    ----->   {کلیک کنید} 

خیلیم دوسش دارم! cpu ش هم 2.53   CORi5  هستش رمش  3 هستش . LCD ش هم بلک LED هستش یعنی یه چیزی بین ال سی دی و ال ایی دی! کلا خیلی خوبه دوسش دارم تازه 4 هسته ایی هم هست! البته هسته هاش توی گلو گیر نمی کنه! :دی 

خیلی خوشحالم! 

قیمتش 1,290,000بود که آقاهه تخفیف داد با گارانتی 1 ساله و تعویض 1 ماهه شد 000/255/1 . 

اسم دقیق مدلش هم اینه: CW 2DGX/B ! 

I AM SOOOOOOOO HAPPY!

موی جز جیگر زده!

 

در کمال ناباوری همه و بیش از همه اینجانب رفتیم آرایشگاه و موهایمان را رنگ کردیم! 

اونم چه رنگی!!! 

یه چیزی بین نسکافه ای و عسلی!  

تازه از این گینگیلی ها که اسمش مهره مو ِ هم وسط موهایمان کار گذاشتیم!  

بهتر از همه اون قسمتیش بود که بعد از اینکه موهام توی دکلره جز جیگر زده بود و پوست کله ام داشت وَرمیقُلید !‌ خانومه اومد موهامو با آب سرد شست!

خلاصه بسی تغییر کردیم!

و بسی هم لذت بردیم! 

الان فقط جیبمان سُبُک تر است! 

 

از طرف مار مو طلایی!

فات

 

اگه یادش بره قولی که داده .... ! :دی! 

 

پ.ن: میخوام لپتاپ بخرم . با اینکه یه عده می گن سونی خوب نیست بازم این حس رو دارم که اگه سونی نخرم بعدا پشیمون میشم!