فات

 

اگه یادش بره قولی که داده .... ! :دی! 

 

پ.ن: میخوام لپتاپ بخرم . با اینکه یه عده می گن سونی خوب نیست بازم این حس رو دارم که اگه سونی نخرم بعدا پشیمون میشم!

نظرات 7 + ارسال نظر
فات(نبات) 1388/12/21 ساعت 13:23

چی؟
من یا اون فات؟
کی یادش بره؟
ماهی یا نه مساله این است؟

نه تو نه!
اون فات
مربوط به ماهی بودن میشه اما تو نه من
البته تو هم مثل خودمی

سودا 1388/12/21 ساعت 17:20

اگه یادش بره که وعده با من داره وای وای وای.....

آره همین بود :دی

من عاشق مارک دل هستم!

اگه پولداری پشیمون نمیشی.
ولی اگه مثل ما تا قرون آخرش داری حساب میکنی صد درصد پشیمونی داره.
DELL بهتره در اوم مورد.

[ بدون نام ] 1388/12/22 ساعت 13:37

سونی نخر خز شده سونی نخر الکی مخصوصا تو ایران
سونی نخر
سونی نخر
سونی نخر

سونی نخر
سونی نخر
سونی نخر

فات(فاطمه) 1388/12/22 ساعت 15:05

این پست مربوط به منه
لطفا دعوا نکنید
آرامش خودتونو حفظ کنید
.
.
اگه یادش بره قولی که دادههههههههههه

دخترم سونی بخر من بهت میگم.وایو بگیر خوبه دل بی کلاسیه.البته اگه 2ماه پیش بهم میگفتی 1 چیز توپ واست از اون ور میاوردم.ماله من توشیباست اورجینال خودم آوردم از جاپون خواستی صبر کن اردیبهشت میرم باز.اگه تونستی مارک آی بی ام گیر بیاری حرف نداره

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد