بخشکی شانس!

 

بدبختی که باز آید گو*ز وقت نماز آید! 

 

- حکایت خراب شدن کولر اتوبوس تهران-گـ ـ ــرمسـ ـ ــار بعد از یه کلاس تابستونی ۸ ساعته وقتی اتوبوسِ ولو پنچره هم ندارد و ما هم درون آن هستیم! 

 

                                           

۱ سال گذشت؟!

 

دیدید من باز هم از آن چیزهای مفت و اضافی خوردم؟؟؟!! 

 پست ۱ سال پیش در مورد همین موضوع :‌ کلیک کنید!   

 

خواهر پولدار خواهر بی پول :دی

 

چه خوبه آدم یه خواهر کارمند داشته باشه که هروقت میاد خونه یه چیزی به زور بزاره تو جیبت  مثل خواهر های من  . 

+ خواهر بزرگم ۷۰ تومن بهم داد که برم واسه خودم به مناسبت تولدم عطر جدید Alien رو برای خودم بخرم ! البته عطر قدیمیش که بنفش بودم هنوز تو دلم مونده!

   اینم عکسشه و بوی گل یاس میده ‍‍‍‍‍~~~~~> کلیک کنید     و  کلیک کنید 

++ نتیجه اخلاقی : کارمند می شویم!! 

این روزهام پر شده با این آهنگ خیلی قشنگ ...

 

 

+ مگه  نرخ خوبی چنده ؟ که تو برگای برنده تو به این راحتی سوختی... مگه تو نگفته بودی ؟!! 

 

                                          ~~~~~~> { کلیک کنید } <~~~~~~

 

NorMaL Hearts

 

فکر می کنی دلم برات تنگ شده؟! 

 

+ خب درست فکر می کنی . شده ...