مهندس

به اشک دیشبم می اندیشم  

دو تا امتحان در یک روز ... ۴ ساعت خوابیدن در ۷۲ ساعت ... 

عب نداره 

مهندس می شم یادم می ره

 

پ.ن ( موضوع نظر شما ): اگه مشروط بشم بزرگ بشم یادم می ره یا نمیره؟! 

زندگی می نماییم!

می خواهم زندگی کنم 

مرگ را نمی خواهم  

سر به نیستی را نمی خواهم  

زخم را نمی خواهم

 نه برای خودم نه برای خواهران و برادرانم 

در خانه می مانم و درس می خوانم!  

 

 پ.ن 1: کاری از دستمان بر نمیآیید بیخود نکوشیم! 

پ.ن 2: آی سخت است! آی سخت است! (درس را می گویم)! 

 

ماهی، در داخل قوطی

 

از هیچ غذایی بیش از تن ماهی نفرت ندارم! 

 * احساس میکنم آبشش در آورده ام  

 

شام بو

- سرت رو با چی می شوری؟

- با شامپو گلرنگ!

_ جون مادرت شامپوتو عوض کن !

لوک ات می

به من نگاه کن
درست به چشم هایم
می دانم که تازه از زیر چتر برگشته ای
می دانم که وقت نمی کنی دلت برایم تنگ شود
ولی من از دلتنگی تمام وقت ها برگشته ام ...