گذر زمان

 

سخن عاشقانه گفتن دلیل عشق نیست ... عاشق کم است سخن عاشقانه فراوان ... عشق عادت نیست، عادت همه چیز را ویران می کند از جمله عظمت دوست داشتن را ... از شباهت به تکرار می رسیم، از تکرار به عادت، از عادت به بیهودگی از بیهودگی به خستگی و نفرت ... 

 

اکانت مجانی!

سلام من ملودی هستم! 

سلام منم فات هستم ! 

هی هی هی  

ما الان از خوابگاه و اینترنت مثلا رایگانش آنلاین شدیم! 

اما سرعتش زده تو گوش لاک پشت . تازه ما داریم خیلی با کلاس میشیم! 

قراره برامون وایرلس هم بیارن! 

هی هی هی ! از طرف مار و فات خیلی خوشحال~!

ایمان

 

 

 اونایی که منو می شناسن با شیوه پسند آهنگ من آشنان . 

این آهنگ خواننده جدید ایمان نبی زاده است . نمیدونم با احمدرضا نبی زاده نسبتی داره یا نه اما اینو میدونم که هم صداش هم آهنگش فوق العاده است . به من یه احساس خاص میده . خیلی دوسش دارم . اسم آهنگشم " تو که نباشی" هستش .

حتما حتما دانلود کنید . 

 

                    لینک دانلود : { کلیک کنید } 

 

چرا

 

 چرا بابای من اینقدر اخلاقش بده من که نمی دونم به خدا ! 

 

ف....ک

 

 

کم کم دارم به قوانین مورفی ایمان میارم!!