اکانت مجانی!

سلام من ملودی هستم! 

سلام منم فات هستم ! 

هی هی هی  

ما الان از خوابگاه و اینترنت مثلا رایگانش آنلاین شدیم! 

اما سرعتش زده تو گوش لاک پشت . تازه ما داریم خیلی با کلاس میشیم! 

قراره برامون وایرلس هم بیارن! 

هی هی هی ! از طرف مار و فات خیلی خوشحال~!

نظرات 4 + ارسال نظر
ستار 1389/01/19 ساعت 12:32

سلام
اینجا خیلی قشنگ شده
چهارشنبه دانشگاه بودم دیدمتون خواستم بیام برای عرض ادب که سایر دوستانتون هم اومدن پیشتون منم گذاشتم واسه یه وقت دیگه
بعد ناهار جلو 325 چهارشنبه
و یه سوال اون دوستت که عینک داشت همین خانم فات هست؟

وای! شما کی مارو دیدید؟ فات هستند اما اسم اینترنتیشون نبات هست!
تورو خدا این دفعه یه چیزی بگید آخه من شمارو نمی شناشم اینطوری زشته خیلی در هر حال شرمنده من اصلا شمارو نمیشناسم وگرنه عرض ادب میکردم.

فات(نبات) 1389/01/19 ساعت 22:47

سلام مار و فات
اینترنت خوبه ولی خب کوالا ها هم هستن :ی
این آقاهه کیه ؟
همون موقع که ما داشتیم برای کلاس با حداد دغوا میکردیم ما رو دیده؟
میگم مار خوبه یارو نگفت شما همون ۲تا چاقا هستید(این یه جملرو بیا پاک کن)

آره!
آخه باهوش من چطوری جمله آخر تورو پاک کنم؟:دی
حالا تاییدش میکنم که تو دنیای مجازی هم همه بفهمن من و تو چاقیم تا دیگه نه به خودت نه به دوستت بسُسی! :دی:دی

مبارکه حاج خانوم!
سرعتتون زیاد بشه ایشالا!

میبنم که روز به روز دارین پیشرفت میکنین.یادش بخیر زمانی که من گرمسار درس میخوندم چاپار خونه تازه راه افتاده بود.۵روز طول میکشید نامه به دست ننم برسه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد