آخرین پست قبل از رفتن

 

شب ها آسمان پر است از ستاره 

و من از همه آنها  

تنها سه ستاره سهم دارم که فقط گاهی روزها می بینمشان !!

چشم های دلربای تو 

 و دل بی قرار من 

 

 

پ.ن: یه نفر که خیلی هم احمقه داره از روی وبلاگ من و چند نفر دیگه که یکیشون حتی مطالب عاشقانه خودش و عشقش سعید نام که انگار سعید فوتبالیست هم هست رو مینویسه و وبلاگ خودشو پر میکنه!!!! اونم چه پست هایی از منو copy و paste میکنه! یه پست هایی که فقط مربوط به خودمه!حتی اون عکس هایی که شمال رفته بودم! یا پنبه مالیدنی که نبات توضیح داد!! 

برید خودتون ببینید :  { کلیک کنید}  

  آقای محترم دزد! زشته اینکارو نکن! اگه میخوای پست های کوتاه منو که توش قطعه ایی از خودم یا کس دیگه ایی رو نوشتم بدزدی عیب نداره! اما خاطرات شخصی مردمو نبر جای دیگه! آخه مامان بزرگ من یکسال پیش فوت کرده چه ربطی به تو وبلاگت داره؟! خجالت بکش!! 

 

فعلا

 

دیدید جور شد؟ 

فردا ساعت ۴۰/۱۰ دقیقه تهران را به مقصد بندرعباس ترک می گویم! 

 

مسافرت

 

دارد جور میشود که بروم 

و یک در گوشی به کلاسهایم و دانشگاه بزنم!

ماچ آبدار

 

یک ماچ مخصوص برای گ.ودرزی و فامیل جدیدمان (وحید)و آشناییش با آن  

  برای پاس شدن مدار۲!  

 

دیس ایز ا مشاور!



  مشاور پوست و زیبایی می شویم!

     شاید سیاهی های ذات خودمان را بزداییم!