فیل

دلم یه فیل بزرگ میخواد که سوارش بشم 

که اینقدر قوی باشه که تحمل همه وزن من 

 و غم های روی دلم رو داشته باشه 

 

پدیده ایی به نام دماغ ~!

 

سوختن دماغ از هر لحاظ ناخوشایند است 

 

حال میخواهد به ضایع شدن طرف  در پی موضوعی برگردد یا  

از سرما خوردگی در هوای گرم و در اثر گرفتن زیادش صورت گیرد. 

 

 

پ.ن: ما که داریم از هر دو نوعش! 

پ.ن۲: شما مواظب خودتان باشید از هر دو نوعش ~!  

 

 

دوستت دارم

دوستت دارم دو کلمه است و ۹ حرف

اما

همه حرف های دنیا توش خلاصه میشه



پ.ن: آره منم دوست دارم ... محاله تنهات بگذارم ... تو وصله جون منی ... منم فقط تورو دارم


سرگرمی!

 

 کشته مرده این سرگرمی های دم متروی ترمینال جنوبم !



پ.ن: آی ی ی ی  نفس کــــِــــــــــــــــــــــــــــش!!!!    





بدون عنوان

شاید عجیب و غریب ترین و یا شاید معمول ترین اتفاق ممکنی باشه که میتونه بیافته . اگه بزرگتر باشی ممکنه حسودی کنی اما اگه کوچیکتر باشی دیگه پیش اومدنش و داشتن یا نداشتنش دست تو نیست  و حق انتخاب و اظهار خوشحالی یا ناراحتی نداری . این اتفاق ممکنه باعث بشه کچل بشی! یا حتی ممکنه باعث بشه مامانت یا بابات بعضی اوقات باهات دعوا کنند . ممکنه گاهی اوقات اون مسئله مهم تر از تو باشه .

یا حتی ممکنه  اوقاتی که از اون مسئله ناراحتی دعا کنی کاش نبود و پیش نمی اومد!  ممکنه این اتفاق همه زندیگیتو عوض کنه . شاید همین یه اتفاق کوچیک مرحم رازت بشه و بخشی از زندگیت . ممکنه گاهی اوقات با همه تلخیش که میشه گفت شاید از قهوه هم تلخ تره دلت براش له له بزنه ....

این اتفاق میتونه داشتن یه خواهر باشه ! که بعد از  یه مدت همه زندگیت میشه

آبجی جونم

میدونم که هیچوقت نمیاد و وبلاگ منو نمی خونه اما

همین جا

از ته ته دلم

برات دعا میکنم فردا که امتحان فوق داری همه فرشته های آسمون بیان بالای سرت و برات دعا کنن همون فرشته هایی که وقتی بچه بودم منو زدی بهت گفتم اون دنیا فرشته ها صدای دستاتو ضبط میکنن و مجازاتت می کنن .... دعا میکنم که جواب زحمت هاتو با داشتن ارشیا کوچولو بیبینی و به کمک خدای بزرگمون فوق لیسانس قبول بشی  همون خدایی که وقتی اون دنیا بودیم روح ما رو که همدیگه رو دوست داشت  به هم نزدیک کرد که تو این دنیا ما خواهر باشیم

و خواهر یعنی یه حس غیر فابل توصیف ...

دوستت دارم غمزه من


از طرف خواهر کوچیکت