so

کاش یه منشور کوچولو تو دلش داشت  

که من دوست داشتنش رو ۶ برابر ببینم

paloun

به قول پدرم: خر همون خره پالونش عوض میشه! 

 

           شما هم زیاد به فکر مد نباشید!!!! 

come back or not

گاهی اوقات یه وقتی ,  کسی که اصلا انتظارشو نداری و یه عمر منتظرش بودی  

یه موقعی یه جایی  یه جوری  

میاد که خودتم دهنت وا میمونه! 

منتظرش باش. خیلی زود میاد...

من آمده ام وای وای!

من اومدم! هورررررررررررررررررررررررا! برای خوندن اتفاقاتی که واسم افتاده  

 

                          اینجا کلیک کنید!

cut

کات!!! 

 

بالاخره انتظار بسر آمد! فردا صبح زود دارم میرم شهر دانشجوییم ! 

 شنبه برمیگردم! اینجا تا شنبه آپ نمیشه!   

زین پس بجای روزی 2 بار!! این وبلاگ از شنبه ها تا سه شنبه ها پست میگذارد !

 

دلم واسه اینجا تنگ میشه! مواظب خودتون باشین گلهای من! دوستتون دارم ... لحظاتی که از دل و جون واستون مینوشتم هیچ وقت از یادم نمیره ... مواظب خودتون باشین تا شنبه 

 

 

 با احترام

از طرف چوب شور مدیریت وبلاگ