cut

کات!!! 

 

بالاخره انتظار بسر آمد! فردا صبح زود دارم میرم شهر دانشجوییم ! 

 شنبه برمیگردم! اینجا تا شنبه آپ نمیشه!   

زین پس بجای روزی 2 بار!! این وبلاگ از شنبه ها تا سه شنبه ها پست میگذارد !

 

دلم واسه اینجا تنگ میشه! مواظب خودتون باشین گلهای من! دوستتون دارم ... لحظاتی که از دل و جون واستون مینوشتم هیچ وقت از یادم نمیره ... مواظب خودتون باشین تا شنبه 

 

 

 با احترام

از طرف چوب شور مدیریت وبلاگ

نظرات 3 + ارسال نظر

گمون کنم تو بیشتر باید مواظب خودت باشی ....... خوب درس بخون

امید 1387/07/17 ساعت 18:20 http://omidray.blogfa.com

سلام. خوب هستین؟
ایشالا به سلامتی... امیدوارم که موفق باشید....
غرض از مزاحمت... همون طور که مطمونا خودتون می دونید من تو سایت xpango زیر مجموعه ی شما شدم. حالا می خواستم بدونم که اگه اشکالی نداره از تبلیغاتی که شما واسه ی خودت گذاشته بودید استفاده کنم
ولی ماشالا اینقدر پستاتون زیاده که اصلا اون پستو پیدا نکردم...
ممنون می شم اگه لینک اون پستتونو واسم بذارید.
شاد و درخشان باشید
یا علی

مشی 1387/07/17 ساعت 22:18 http://mashi.blogsky.com

ای چوب شور بی وفا! کجایی؟ به وب من که نمی آیی!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد