پیسی

 

هر کی تازگیا کیف پولش لاغر شده و جیباش سوراخ شده دستش بالا؟ 

 من  من   من  

 

* نرم افزاری برای اونهایی مثل من که حساب جیب خودشون رو ندارن! 

                                     * کلیک کنید * 

  

برای اطلاعات بیشتر در مورد این نرم افزار رایگان : کلیک کنید

 

چی بگم والا؟!

  

 

 رو که نیست!

- سنگ پای قزوین است! 

 

شکم

 

شکم چیز مزخرفیست. 

هی پرش می کنی هی خالی میشود . 

برای پر کردنش کار میکنی... 

 عرق میریزی... 

تا... پیر میشوی .... 

و بعد....~.....تق! میمیری! 

دیدی چیز بیخودیست؟

زبون

 

زبون اگه داشته باشی .... :

گاهی اوقات می تونی بزنی تو پوز طرفت ! که خیلی حال می ده و می چسبه!

گاهی باید گازش بگیری ! اینقدر محکم تا خون بیاد!! 

گاهی می تونی شیرینیشو با چایی بخوری و از اینی که هستی چاق تر بشی! 

گاهی هم خوبه محض رضای خدا به دهن بگیریش!!

 

ماضی - مضارع

 

 

من شادم . 

تو شادی .  

او غمگین می شود ...!