so

کاش یه منشور کوچولو تو دلش داشت  

که من دوست داشتنش رو ۶ برابر ببینم

نظرات 5 + ارسال نظر
نهال 1387/07/28 ساعت 21:13 http://fazmetr.blogsky,com

چقده اسمت نازه !
حسابی اون حس کودکانه ی آدمو بیدار میکنه ...

مشی 1387/07/29 ساعت 16:02 http://mashi.blogsky.com

وای ! چه ناز!

کاش ..

محبوبه 1387/08/04 ساعت 01:34

مثل همیشه عالی بود...راستی...ملودی اسم واقعیته؟

یک دانشجوی اقتصادی 1388/04/17 ساعت 23:17

سلام
واقعا ناراحتم نمیدونم چی بگم.من اصلا نمی دونم این دختره چرا اومده این حرفارو به شما زده من از شما عذر می خوام.از بابت اینکه بهتون گفتم برو بابا معذرت می خوام یه لحظه عصبی بودم(راجب امتحانم)
الان چند ساعته خیالی ناراحتم از طرف ایشون هم ازتون عذر میخوام ایشون اصلا دخترعموم نیستن چون هر دومون سیدیم واسه همین منو پسر عمو صدا می زنن.خیلی کار زشت وزننده ای کردن
شرمنده من باهاشون برخورد میکنم وبهشون میگم بیاین تا از شما معذرت خواهی کنن
شما حق به گردن من دارین
در مورد نظرم هم بگم خب من فقط نظرم رو گفتم شما هم باید انتقاد پذیر باشین
بازم شرمنده
خدافظ

خواهش میکنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد