زندگی می نماییم!

می خواهم زندگی کنم 

مرگ را نمی خواهم  

سر به نیستی را نمی خواهم  

زخم را نمی خواهم

 نه برای خودم نه برای خواهران و برادرانم 

در خانه می مانم و درس می خوانم!  

 

 پ.ن 1: کاری از دستمان بر نمیآیید بیخود نکوشیم! 

پ.ن 2: آی سخت است! آی سخت است! (درس را می گویم)! 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
مجیب 1388/03/26 ساعت 14:52

besyar jaleb va borande!
ma ham felan charei joz dars nadarim!
kheili heife bade 8 term dars khoondan,madraketo bezaran poshte vitrino bet nadanesh!

خدا فقط می تونه مارو از این منجلاب اخیر نجات بده مگر اینکه مردم با هم اتحاد داشنه باشن.طرفداران موسوی با احمدی تا چشم امریکا کور شه وبی خودی خودشو قاطی مسائل داخلی ایران نکنه

نظر منم همینه
بی خودی دارن خودشونو به کشتن می دن در حالی که هییییییییییچ فایده ای نداره...

مصطفی 1388/03/26 ساعت 23:01

با درود بزر مردم ایران
همه را به آرامش
و وحدت دعوت می کنم

با نامه ای به غزه به روزم
پاشو بیا نظرتو بگو!

شی شی 1388/03/29 ساعت 22:45 http://in-rozha.blogsky.com

کاملا می فهمم چی نوشتی...
آره خانومی...تمام شد... به همین سادگی....تصمیم ندارم دیگه اونجا بنویسم...
زدم به بی خیالی و سعی میکنم شاد بنویسم از این روزا... و شاد فکر کنم...تا یک کم عادی شه... یک کمی پذیرشش ساده تر شه...
واسه همین یه جا دیگه می نویسم... که اونم ندونه ...فکر کردم اینجوری بهتره... اونم راحت تر به راهش ادامه میده...
آدرسشم برات میزارم اگر دوست داشتی اونجا منتظرتم...بوس...
she

یعنی نوشته هام اینو نشون میده؟
لطفا ملودی جواب بده

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد