خواهر پولدار خواهر بی پول :دی

 

چه خوبه آدم یه خواهر کارمند داشته باشه که هروقت میاد خونه یه چیزی به زور بزاره تو جیبت  مثل خواهر های من  . 

+ خواهر بزرگم ۷۰ تومن بهم داد که برم واسه خودم به مناسبت تولدم عطر جدید Alien رو برای خودم بخرم ! البته عطر قدیمیش که بنفش بودم هنوز تو دلم مونده!

   اینم عکسشه و بوی گل یاس میده ‍‍‍‍‍~~~~~> کلیک کنید     و  کلیک کنید 

++ نتیجه اخلاقی : کارمند می شویم!! 

نظرات 4 + ارسال نظر

خداییش قیافه خوشگلی داشته بید این عطره،
حتما بخر، وقتی هم خالی شد شیشه‌ش رو بفرست برا من

:دی باشه حتما! آدرس بده :دی

چقدر بامزه ای تو

تو بامزه تری :دی

r.janki 1389/04/27 ساعت 01:14 http://fly.blogsky.com

سلام.
میدی منم بو کنم ؟؟

بوی گل یاس می ده دیگه :دی

غریبه 1389/05/05 ساعت 16:03

شاید خواهرت احساس می کنه نسبت به تو مسئوله یا دینی داره اما ملودی جون شاید تو هم حتی تو اوج بی پولی بتونی اونو به خواسته هاش برسونی؟؟؟
منم یه خواهر داشتم مثل مال تو و من هم بی توجه به اون و مادرم از محبتا شون لبریز میشدم ولی یه روز خیلی ناگهانی وغیرمنتظره از دستشون دادمو حالا پشیمونم که چرا لحظه هارو از دست دادم
تو از دست نده و فکر کن
پاشو وزندگی کن جوری که بعدها پشیمون نشی

نوکرتم . چشم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد