۸۸

 

خب از ظاهر و باطنش معلومه که این آخرین پست امساله.  

۸۸ هم تموم شد با همه خوبی ها و بدی هاش. هرچند برای من بدیاش بیشتر از خوبیاش بود اما گذشت . مثل همه چیزها که میگذره . ۸۸ خیلی کسارو ازم گرفت . توی ۸۸ هزاران نفر از هموطناییم مردن که با وجود اغتشاش گر بودنشون برا خانواده شون عزیز بودن . ۸۸ ازم نیره رو گرفت ... هرچند نتونستم و زمونه بهم وقت اینو نداد که زیاد باهاش صمیصمی بشم اما با این وجود برام عزیز بود به خاطر قلب پاک و مهربونش . 

۸۸ دست خیلی ها رو برام رو کرد . خیلی ها رو بهم شناسوند و بهم فهموند که آدما چقدر جورواجورن .  

۸۸ مثل یه قیف شانس و خوشبختی بود که برعکس شده باشه و همه اون شادیا مثل ۸ و یه قیف سر و ته از ته قیف میریزن بیرون . 

۸۸ داره تموم میشه و من یه سال بزرگتر شدم .  

۸۸ داره تموم میشه و من از اینکه سایه مامان و بابام بالای سرمه خدا رو شکر می کنم. 

۸۸ داره تموم میشه و من با همه بدیاش یه خدایی دارم که اینقدر خوبه که در مقابل بدیه ۸۸ یه دنیاست و من خوشحالم که هنوز هستم و مثل نیره و خیلی های دیگه که امسال جاشون سر سفره ۷ سین خالیه نیستم و هنوز وقت اینو دارم که یه سال دیگه موقع تحویل سال کنار اونایی که دوسشون دارم بشینم و ماچ امسال و یکم محکم تر بکنم. 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
هانی 1388/12/27 ساعت 12:46

88 تموم شد
خدارو شکر که هستیم
خدا رو شکر که هنوز فرصت داریم
خدا رو شکر که انقدر مواقم بودیم که بتونیم با تمام سختی هاش حل کنیم
89 میاد با پر از شادی خوشی و اتفاقای خوب واسه آدم هایی که منتظرش هستن

همیشه دوست دارم ملودی جونم تو 2 تا فات رو
همیشه به شاد بودنتون و با هم بودنتون غبطه میخورم و افتخار میکنم قدر لحظه های قشنگمون رو بدونیم شاد باشیدو پر برکت

آره عزیزم تموم شد
ما هم از اینکه تورو داریم خوشحالیم و امیدواریم امسال بیشتر ببینیمت بوس

فاطمه 1388/12/27 ساعت 18:54

سلام ماری جون
خوبی؟

منم امیدوارم سال 89 سال خوبی باشه
لااقل بهتر از سال 88

خدا کنه .

آره فات جون خدا کنه . بوس

ستار 1388/12/29 ساعت 09:28

سلام
سال خوبی داشته باشید

سلام شما هم همینطور

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد