من که بیکار نیستم!

من این روزها سرم اینقدر شلوغه که وقت پست گذاشتن ندارم! از وقتی امتحانام تموم شد کلید کردم به یاهو چت روم و اینکه چطوری یکیو از تو چت روم بوت کنم . کاری که کمتر دختری حتی معنی بوت رو هم نمیدونه من کردم! یا اینکه روم فولر زدم و همه چت روم رو با ID های خودم پر کردم تا کسای دیگه نتونن بیان :دی! آره من اینکارا رو خودم کردم و کلی هم از خودم لذت بردم که حال همه بچه پررو هارو گرفتم!  

این عکسشه که از توی روم اونم اونوقت عصر که روم ها پره من بودم و چند نفر دیگه ! البته اینکارم فقط جنبه اعتراض به همه پسر هایی رو داشت که واسه بقیه شاخ و شونه می کشیدن! البته بعد این عکس بازم id های بیشتری join دادم  اما عکس نگرفتم . 

خلاصه این عکسشه : عکس1  و  عکس2  !
هر کی با ملودی در افتاد ؛ ور افتاد!  

 

نظرات 3 + ارسال نظر

بعله
البته ما که خوب میتونیم از استداد و پشتکارمون استفاده کنیم

حالا بخوایم دو صفحه در بخونیم مگه ..ونمون میشه ؟؟ :ی

آره راست میگی نمیشه!

سید وحید 1389/05/05 ساعت 08:46

سلام ملودی جان چرا اینقدر زحمت کشیدی میگفتی کمکت میکردم یک زمانی ما اینکاره بودیم یادته که ایدی تورو از کجا گیر آوردم (هک کافی نتهای گرمسار)خوشحالم که راضی هستی

چرا زود تر نگفتی خودم پاره پوره کردم تا یاد گرفتم. همه خسیس بودن یادم ندادن
اما دمت گرم ! نمیدونستم تو هم اینکاره ایی!

ستار 1389/05/09 ساعت 18:15

سلام
خوشحالم دوباره تونستم مطالب اینجا رو بخونم.
البته ژست های مدتی رو هم که نیومدم خوندم
قالب قشنگی انتخاب کردی تبریک !!!
البته غیر از هک کارهای مهم تری هم هست مثلا" از الان فکر ژرو‍ه پایانیت باش مثل من دربه در کاووسی نشی.
بازم میام اما دیر به دیر

سلام خوش اومدید . خواهش ما خوشحال میشیم شما رو زیارت کنیم . مثلا دیدید اون یکشنبه که شمارو دیدیم گل از گلمون شکفت؟ !! نه ولی جدا از شوخی از شما انتظار نداشتم مرتکب یه همچین اشتباهی بشید!! واقها هدفتون چی بود با کاووسی پروژه برداشتین؟ اگه خونه اتون طناب واسه دار زدنتون ندارین من براتون میارم و اگه نه هم که خود به خود بعد از اتمام این درس با کاووسی با زجر کشی فراوان وارد سرای آخرت میشید .
آخی یادتون بخیر آدم خوبی بودید
خدا بهتون صبر کبیر و جمیل و طویل و ... بده

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد