خداحافظ همین حالا

 

برای یک وبلاگ نویس ترک وبلاگ مثل مرگ میمونه و مثل از دست دادن عزیز . بعد یه مدت انگار خونه ات می شه . انگار جزیی از وجودت می شه . 

و رسیدن به جایی که وبلاگتو ببندی یا دیگه نوش ننویسی درست مثل این میونه که بخوابی بیدار شی و یه فراموشی محض بگیری و دیگه هیچی از خودت از خانواده ات از چیزی که بودی یادت نیاد. 

 منم تصمیم به ترک اینجا گرفتم . 

تصمیم گرفتم وبلاگمو ۲ تا کنم یکی واسه روزانه هام و یکی هم برای حرف هایی که به قول نبات گاهی نوک ذهنمون گیر می کنند . 

اینجا رو حذف نمی کنم تا اگه اگه اگه یه وقت خواستم بتونم برگردم . 

اما اون ۲ تا وبلاگم جای این جا رو قطعا پر می کنند. 

دوستانی که شمارمو دارن sms بدن . اونایی که وبلاگ دارن واسه همین پست نظر بزارن و اونایی که ایمیل دارن به این ایمیل {s.m.masoomi@gmail.com} ایمیل بزنن تا آدرس وبلاگ جدیدمو براشون بفرستم .  

با عرض پوزش اینکار برای اینه که فقط دوستای خوبم آدرسمو داشته باشن و به نوعی خوبا از مزاحمین جدا و الک بشن .  

معلوم نیست کی برگردم اینجا . شاید همین فردا. شاید هفته دیگه . شاید سال دیگه و شاید هم هیچوقت . وبلاگ اول مثل عشق اول میمونه و هیچوقت فراموش نمیشه . پس شاید برگردم . 

خلاصه اگه آدرس های جدیدمو خواستین گفتم چیکار کنید . 

با تک تک ذره های وجودم یه عده اتونو دوست دارم . جدی می گم. 

نظرات 9 + ارسال نظر

سلام ملودی جان وبلاگتو دوست داشتم امیدوارم جزو دوستای خوبت باشم تا آدرس جدیدتو برام بفرستی ایمیلمو بالا نوشتم خوشحال میشم آدرس جدیدتو تو inbox مایلم ببینمولی اینجا خدایی یه چیز دیگس اینجارو تعطیل نکن

سلام وحید جان . شما لطف داری . نه اینجا رو که نمی بندم . شاید زودی برگشتم . شایدم نه نمی دونم .
برات حتما میل می کنم.

دوست قدیمی 1389/05/13 ساعت 13:32

سلام ماریه خانم همیشه گل ... بیشتر اوقات مطالبت رو میخونم ... خوشحال میشم آدرس جدیدت رو واسم ایمیل کنی

iranpmg@gmail.com

بهزاد

رو چشام داداش بهزاد

سلاااااام!
کجا میری؟
دو روز ول کردم رفتم مشهداااااا
بیا بگو کجا میری.....

میام میگم

فاطمه 1389/05/14 ساعت 17:33

سلام
حالا دو روز ما این جا نبودیما
چی شده؟؟؟؟

جمله ی اول پستتو که خوندم یاد خودم افتادم
دقیقا پارسال همین موقعا بود که وبلاگمو بستم


قبول دارم که گاهی لازمه.......


آره فدات شم گاهی لازمه !

عزیزم ممنون میشم که به دیدن وبلاگم بیای
و خوشحال میشم اگه آدرس وبلاگ جدیدت رو هم بهم بدی

موافقم.منم وب قبلیمو به خاطر یه سری آدم از دست دادم و اسباب کشی کزدم تو این یکی وبم.امیدوارم تو اون یکی وبت کسی مزاخمت نشه.موفق باشی.

به روزم

آدرس جدیدتو واسم sms کن ببینم مثلا

کجا رفتی پس خانومی؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد