وای آی واز اوی !

 

بعد مدتها فهمیدم چرا تنبل شدم و وبلاگمو گذاشتم کنار ... از وقتی لپتاپ خریدم چون روی دکمه های کیبورد حروف فارسی نداشتم و همرو پس و پیش میزدم دیگه کم کم تنبلیم اومد بنویسم  ! 

  

+ تا این حد ؟! 

پ.ن = نتیجه اخلاقی ‍~> 1. حتی الامکان لپتاپ نخرید !     2. اگر خریدید به داشتن حروف فارسی روی کیبورد دقت کنید !    3. اگر خریدید و حروف فارسی نداشت به خود فشار بیاورید و از همان مغازه ایی که لپتاپ میخرید برچسب حروف فارسی کیبورد را بگیرید  

 

+ من امروز خریدم 500 تومن ! 

+ بعضی چیزای کوچیک و بی اهمیت در دراز مدت تاثیرات بزرگی دارن !

نظرات 3 + ارسال نظر
site01 1390/12/04 ساعت 00:44 http://www.site01.fa3t.com

65065185گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.site01.fa3t.com

نظر تبلیغاتی؟ بیام پای چشت یه بادمجون بکارم ؟

سلااااااااااااممممممممم عزیزمممممممم
خوش اومدی
خوش اومدی

من هی نظر می ذارم هی پیغام میاد به علت وجود بعضی کلمات امکان ثبت نظر وجود ندارد!!!

مثلا من چی گفتم؟:دی
اصلا ما که از اون حرفا بلد نیستیم بزنیم:دی
مگ چیه؟

فات جوووووووووووووووووووووووووووون اونو ولش کن منو بچسب
لاو یو

باورم نمیشه که هنوز میشه با ۵۰۰ تومن چیزی خرید!

منم باورم نمیشد !
اتفاقا یارو هم باورش نمیشد میخواست 10 تا بزور بهم بده که بشه 5 تومن گفتم آقا شما 10 تا کیبورد دارین من 1 دونه دارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد