خداحافظ ۲۱ ... سلام ۲۲

 

 هدیه ی داغ خورشید ، جنون ِ آبی ِ بید
                                                   دختر تیرو تقدیر ، شعر ِ زلال ِ تعمید

 حیای سرخ ِ خرما ، شرم ِ درخت ِ انجیر
                                                  گل ِهمیشه عاشق ، پری خوشگل تیر

 آرامش همیشه ، سکوت سبز بیشه
                                                 تابستون از نگاهت شروع تازه می شه

تو فصل ِبغض و شیشه ، سنگ صبور من باش
                                                  آرزوهای نزدیک ، رویای دور ِ من باش

 رقص ِ زلال ماهی ، پَر زدن پرنده
                                            صدای تُرد بوسه ، شکفتنای خنده

همدم ماه تنها ، همبازی ستاره
                                 خوشه به خوشه چشمک ، می شمرمت دوباره

تو فصل ِبغض و شیشه ، سنگ صبور من باش
                                            آرزوهای نزدیک ، رویای دور ِ من باش

بغض ِدرخت و جنگل ، آواز ِ رود و دریا
                                         همقفس ِ ترانه ، همنفس ِ تمنا

بی تابی های پیچک ، دستای گرم ِ خواهش
                               همپرسه ی محبت ، هم آغوش ِ  نوازش

تو فصل ِبغض و شیشه ، سنگ صبور من باش
                                    آرزوهای نزدیک ، رویای دور ِ من باش 

 

  

 //-------------------------------------------------------------------------//  

          

             ~**-*-*-   تولـــــــدم مبــــــارک   -*-*-**~ 

 

    × نامه بابا برای تولدم وقتی فهمید روز تولدم میره ماموریت ×   اینجا هست      

    + به خدا من به همین محبتها زنده ام ... 

   ++ من فردا متولد میشوم یعنی ۱۶ تیر ! روز مالیات! ۱۶/۴ شمسی و ۷/۷ میلادی... امشب شب سختیه باید بشینم و کلی فکر کنم . حالا که میخوام دوباره متولد بشم باید چی کار بکنم و چه کار نکنم.   

  * کیک تولدم  --->  اینجا هست 

  ** گلی که مامانم برام خریده بود ---> اینجا هست   

 بعدا اضافه شد : آهنگی که خواهرم غمزه واسم از پشت تلفن با گیتار زد و خوند فداش بشم ! برای اینکه به صورت آنلاین بشنوید کلیک کنید  اینجا هست

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام عزیزم.
تولدت مبارک میشه وقتی حس کنی که تولدته.
وقتی باور کنی.
وقتی فرایند گذز عمر رو مرور کنی.
وقتی ...
وقتی شب سختی باشه برات...
بهت تبریک میگم و کلی ارزوی خوب دارم برات.
اهنگم فوق العادست....بازم ممنون.

فدای مهربونیات :دی

فاطمه 1389/04/16 ساعت 11:23

تبریک که گفتم

اما بازم میگم :

تولدت هزار هزار بار مبارک.

فدات بشم من :دی :بوس

actor 1389/04/22 ساعت 14:00 http://www.actor-hide.blogfa.com

ما چون ز دری پای کشیدیم کشیدیم
امید ز هر کس که بریدیم ، بریدیم
دل نیست کبوتر که چو برخاست نشیند
از گوشه? بامی که پریدیم ، پریدیم
رم دادن صید خود از آغاز غلط بود
حالا که رماندی و رمیدیم ، رمیدیم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد