به مناسبت ۲۰ خرداد

 

          امشب چه سرد و سخته , حکایت جدایی  

                              من بی تو خیلی تنهام , تو دیگه نمی یایی 

          رفتی بیرون از دلم , وای که چه کار سختی 

                             میخوام دنیا نباشه , با این همه بدبختی 

          من دیگه تنها نیستم , حتی اگه نباشی 

                             من هستم و خود من , با یک بغل تنهایی 

          از این تلخ تر نمیشه , روز به این قشنگی 

                            نبینمت گل من , نگم الـــــــــــهی باشی 

          نگم زنده بمونی , داغتو من نبینم 

                           حتی توی همین روز , دستاتو من نگیرم 

          روز تولد تو , منم می رم به درک 

                               الهی که خوش باشی , تولدت مبارک

  

                                                                        

                

 

                                                ۱۳ خرداد 89 - ساعت 15/12 شب 

                                                           گرمسار  -  ملودی 

 

× چونکه روز 19 و 20 ام دوباره باید برم گرمسار و اونجا به نت دسترسی ندارم شعری رو که 13 ام گفته بودم برای 20 ام مجبور شدم الان بزارم × 

نظرات 3 + ارسال نظر
حسین 1389/03/18 ساعت 20:40 http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز دوباره به وبلاگ شما اومدم وبلاگ شما واقعا زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

قربون دل قشنگت

قربون دل قشنگ تو که یه دونه ایی
بوس

[ بدون نام ] 1389/03/20 ساعت 16:54




تو کی هستی؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد