درد دل های احمقانه با خدا (چلا؟ :دی)

 

 آخه خدا چلا من نباید یه دوست پسر خیلی خوب * داشته باشم؟؟  

این حس موقع امتحانها تشدید میشه.  

آخه خدا جونم من پس سر کی غر بزنم که درسام و امتحانام سخته ؟ خودمو واسه کی لوس کنم؟ از کی الکی ایراد بگیرم و اون قربون صدقه چشم و ابروی مشکیم و قد و بالام بره و من بخندم و خجالت بکشم و لپام گل بندازه ؟

همه دختلا ۱۰ تا ۱۰ تا دارن من یکیشم ندالم . خدایا من دوس پسل می خوام  

 

* : خیلی خوب یعنی مهربون - با ادب - با شخصیت - خانواده دار - صادق - وفا دار - بزرگ شده سر سفره پدر و مادر گرامی - تحصیل کرده - احساساتی - خوش اخلاق و ترجیحاً قصد ازدواج داشته باشه   

 

ــــ //  سوال هفته : آیا مورد ستاره (*) روی کره زمین پیدا میشود؟ 

 

 

 

الف ) خیر به هیچ وجه  ب ) بوده لولو خورده 
ج ) استغفرالله !؟ زبونتو گاز بگیر د ) باشه هم گیر ما نمیاد! (داری میری دریا آفتابه یادت نره)

 

 دوستان گزینه مورد نظر رو در قسمت نظرات اعلام فرمایند . به قید قرعه به یکی از نظرات جوایز ارزنده تعلق خواهد گرفت  

 

- پ.ن : دیوانه وار این آهنگ رو گوش میدم!  

هر چند الان کسی رو ندارم که مصداق این آهنگ برام باشه اما آهنگ دوست داشتنیه . فعلا یه علامت سوال به جای اون شخص می زارم   ----> کلیــــــــــــک کنید  

                            اینم ترجمه اش ----> کلیــــــــــــــــــــک کنید                            

        

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
هانی 1389/03/08 ساعت 10:26

وای این آهنگو فارسی وان ۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰در روز میزاره.حساسیت گرفته پوستم بهش

[ بدون نام ] 1389/03/08 ساعت 15:24

fasfszff

[ بدون نام ] 1389/03/08 ساعت 20:32

شوما ؟!! :دی

فات(نبات) 1389/03/08 ساعت 22:39

گزینه ۴

فک کنم بدونیم چرا :ی

اینم جالب بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد