نحسی آخر ۸۸ و اینک ۸۹ !

 

بالاخره اگه شانست مثل من باشه باید انتظار اینو داشته باشی که روز عید آبتون قطع بشه و مجبور بشی حموم آخر سالتو آب گرم کنی و کاسه کاسه بریزی رو سرت! 

سال نو مبارک باشه .  

ایشالله امسال بهترین سال زندگیمون باشه هم شما هم من. 

برای همتون یه عالمه آرزوی های خوب خوب دارم .  

شاد باشید . 

نظرات 7 + ارسال نظر
فاطمه 1389/01/01 ساعت 12:51

سلام
سال نو مبارک
ایشالا سال خوبی باشه واسه همه
به همه آرزوهای خوبت برسی.

یک دانشجوی اقتصادی 1389/01/03 ساعت 00:34

سلام
الهی ترا سپاس که بار دیگر به ما فرصت تبریک گفتن به بهترین عزیزانت را اعطا فرمودی...عیدتان مبارک...

ستار 1389/01/07 ساعت 00:16

سلام
سال نو مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشی

سلام شما هم همینطور

hany 1389/01/07 ساعت 10:39

sale not mobarak melody jon shayad inja javabe maro bedii
s ke har chi dadim javabi nadidim

SALAM hani jon eyde toam mobarak
malke smsi nadidim
harchiyam dadim barat nayomad:Pd

biya emsal biya uni:d

سلام عزیزم.
ببخش که دیر اومدم.
سال نو مبارک.
امیدوارم سالی پر از شادی و سلامتی و موفقیت داشته باشی.
من برگشتم

سلام سال نو شما هم مبارک
خوب کردی

ستار 1389/01/08 ساعت 14:53

امروز اومدم ببینم اپ کردی یا مه آدرس رو یادم نمیومد سرچ کردم یه لینک دیگه هم بهم داد
http://maghzekhali.blogfa.com/
شاید برات جالب باشه مخصوصا" عنوانش

سلام
من که چیز عجیبی ندیدم :دی شما دیدی بگو

ستار 1389/01/08 ساعت 14:55

امروز اومدم ببینم اپ کردی یا مه آدرس رو یادم نمیومد سرچ کردم یه لینک دیگه هم بهم داد
http://maghzekhali.blogfa.com/
شاید برات جالب باشه مخصوصا" عنوانش

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد