نظر سنجی

 

  به نظر شما هانی C++ رو پاس میکنه یا نه؟  

 

نظرات 4 + ارسال نظر

از نظرت تو وبلاگم کبود شدم بس که خندیدم
وای بهناز با من میخواد الکترونیکی بخونه
اونم من
یه خوشاله (خوشحال نه ها) به تمام معنا
بیا من برم درس بخونم هر چی به امتاحان نزدیک تر میشم بیشتر میخوابم

ذر مورد نظر سنجی هم اره میشه
البته اگر همون کاری رو که یر سی کرد این بار هم بکونه:ی

خیلی هم خوبی خیلی هم جدیدی
منم همینطورررررررررررر :دی

وووووه c++ چه عذابی داره.بلاگ جالبی داری.چندتا پستتونو خوندم(نه به خاطره کوتاهیش به خاطر نوع نوشتت) به هر حال خوشحال شدم از آشنایی باهاتون.

شیوا 1388/10/30 ساعت 19:40

من تا حالا از این درسا نداشتم ولی دوستام ازش خیلی میگن. هر کدوم ۳-۴ بار این درس رو گرفتن

ما هم ۳/۴ بار برداشتیم :دی
البته ما که الان پاس شدیم اما هانی هنوز پیمونه اش پر نشده :دی

hany tanbaleee 1388/11/08 ساعت 10:30

c pas shod
بدین وسیله اعلام میکنم به کسانی که در نظر سنجی شرکت کردن
که اینجانب سی رو پاس شدم با 12/75.

خوشحالم خوشحالم
خوشحالم خوشحالم
اخه تو هستی به کنارم
نه اخه سی رو پاس شدممم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد