لطف خدا

 

اگه خدا خداست 

یه جایی همچین دل بنده اشو خوشحال می کنه که آدم از ته دلش بگه 

خدایا قربونت برم! 

 

این خوشحالی حتی می تونه از طرف یه دوست باشه که ۸ صبح از دانشگاه یه خبرایی رو بهت sms می کنه و تو توی خواب آنچنان لبخندی می زنی که تا حالا نزدی! 

*نبات می دونه من چیو  می گم!!     

 

نظرات 7 + ارسال نظر

ســــــــــــــــــــلام
وبلاگ واقعا جالب وپر محتوای دارید.
خوشحال میشم که قابل بدونید وسری هم به وبلاگ من بزنید.
*** قدرت تفکر مثبت ***
اگه مایل به تبادل لینک هستید لطفا برام پیام بذارید
وبلاگ من هر روز آپدیت میشه
به امید موفقیت روز افزون شما در این زمینه
منتظرتون هستم


سلام مولودی وبلاگ قشنگی و پر محتوی داری به وبلاگ منم سری بزن تا با هم بیشتر همکاری کنیم ، مطمئن باش بدون هیچ هزینه و وقت ، اصلآ بدون کلیک روی تبلیغات و عضو شدن تو سایتهای مختلف می تونید درآمد داشته باشی مهم اینکه هر وقت که تو اینترنت بری حالا هرکاری داشته باشی دانلود کردن یا وبلاگ update کردن و غیره برات درآمد حساب می شه چیزی واقعا از دست نمی دی حتی اگه وقتی براش نذاری هر 5 ماه $20 می گیری

نبات 1388/07/02 ساعت 22:32

مار و نبات پلید
حالا خوبه اسم خودمم بود

نبات 1388/07/02 ساعت 22:33

همین بود دیگه؟

وحید 1388/07/03 ساعت 22:57

سلام وبلاگ خوبی دارین.من امشب اتفاقی سر از وب شما در آورد و جالب اینه که به احتمال ۹۹٪ شما گرمسار درس میخونین .یادش بخیر اندکی بعد از قرون وسطی من هم اونجا دانشجو بودم الکترونیک میخوندم (گلاب به روتون)اون زمانا ۳/۴تا رشته بیشتر نبود شایدم ۶/۷تا نمیدونم اما شنیدم الان کولاک کردن.ما اونجا خونه گرفته بودیم و همیشه مشکل اب اشمیدنی داشتیم هنوز آب معدنی اختراع نشوده بود خلاصه سرتو درد نیارم خیلی خوب بود البته اون زمانا اصلا با اونجا حال نمیکردیم و فقط خدا خدا میکردیم زود تموم بشه صا اب مرده

به احتمال ۱۰۰٪ گرمسار درس می خونم! البته با گذشت سالیان ما هنوز هم مشکل آب داریم! اما خوشبختانه الانا آب معدنی اختراع شده! :دی
البته! رشته ها زیاد شدن اما خب بالاخره ۲ تا مهندسی نداره که! اهم اهم:دی گلشم همون دو تا مهندسیه که یکیشو شما خوندی یکیشم ما داریم میخونیم(البته در نظر داشته باشید که کشاورزی رو حساب نکردم!):دی بنا به دلایل شخصی!!:دی
خوشحال شدم
بازم به من سر بزنید

مار این نظر بالاییه چقد باحاله

آره خیلی باحاله :دی
اما تو باحال تری! :*

موج 1388/07/04 ساعت 15:54 http://dolaat.blogsky.com

سلام ملودی جان

من اودم تو هم بیا...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد