عشق از نوع پدرونه - دخترونه

 

یه مدت بود به خاطر عمل جراحی خالم من و مامانم کوچ کرده بودیم خونه خالم اینا! 

یکی از همین شبا که من مدتی از خونه دور بودم و بابا رو ندیده بودم دلم گرفت  

یه sms به بابا دادم اونم به خاطر بابا که راحت تر بخونه فارسی نوشتم 

و در کمال ناباوری چند دقیقه بعد برام جوابش از طرف بابا اومد و این ماجرا ادامه پیدا کرد

متن کامل مکالمات sms ایی من و بابام : 

  ( من:#    بابا:$  ) 

# :دوست دارم.... یه دونه ... ولی مردنه! 

$: سلام . منم دوست دارم چطوری دخترونه ؛ نازدونه 

#: فدات بشم بی بهونه . خیلی مخلصیم آقای م...می ؛ پدرونه 

$:قربونت برم . محبتت برام بمونه دوست دارم فراوونه... 

#: چقدر قشنگه عشق پدرونه دخترونه . بابای گلم سایه ات بالای سرم بمونه 

 

*در پس این ماجرا از فرت ذوق گرفتگی اشکی نهفته بود !*

نظرات 1 + ارسال نظر
نبات 1388/06/21 ساعت 21:20



ولی بابا سنت شکنی کردن ها
قدر این جور سنت شکنی ها رو باید دونست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد