دوباره

دوباره نمی خوام

چشای خیسمو کسی ببینه

یه عمره حال و روز من همینه

کسی به پای گریه هام نمیشینه

بازم ... دلم گرفتو گریه کردم

بازم به گریه هام میخندن ...

بازم صدای گریه امو شنیدن

همه به گریه هام میخندن ...

دوباره یه گوشه ...

میشینمو واسه دلم میخونم

هنوز تو حسرت یه هم زبونم ...

ولی نمیشه و اینو میدونم ...

بازم دوباره

دلم گرفته

دوباره شعرام ...

بوی غم گرفته ...

نظرات 4 + ارسال نظر
فاطمه 1388/06/02 ساعت 11:21

سلام ماری جون
خوبی ؟؟؟؟؟؟

نبینم دلت بگیره ها
بیست بیستی دیگه نه ؟

دلم برات تنگ شده

راستی قبول باشه .

نبات 1388/06/05 ساعت 14:23

یه جمله قدیمی هست که میگه
بیا اپ کن

سلام
خوبی
اگه می دونستی من چند صد هزار بار این آهنگو با صدای محشره جناب یگانه گوش دادم هیچوقت دوباره تداعیش نمی کردی برام
مخصوصا بعد از این همه خوردن انواع و اقسام آتاشغال
پله های قالبت من و تحت تاثیر قرار می ده شدید
ملودی پشیمان می شود هم جالب بود
امشب از اون معدود شب هایی که افتادم به وبگردی و وب شما رو از وبلاگ سوگند خانم پیدا کردم .
اگه به وب من سر بزنی ناراحت نمی شم . خدا رو چه دیدی شاید خوشحالم شدم
رمضان خوش

مسیح 1388/06/07 ساعت 01:09 http://ashkeghazal.blogfa.com

سلام

شبها نمیرسیم به فیض حضور تو....

با ماه ارزو به روزم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد