نظر تبلیغاتی : نه نه!

نظر های تبلیغاتی رو حذف کردم! یاه یاه یاه (ملودی  پلید )

جون ماماناتون بیاین نظر تبلیغاتی نگذارید!

 ای خدا!


نظرات 4 + ارسال نظر

مطمئن باشید من نظر تبلیغاتی نمی ذارم . مطالب وبلاگت جالب و بامزه هست . موفق باشی.

فرید 1388/03/07 ساعت 10:57

سلام بر تو ای هموطن
ایا از پس مخارج زندگی خود بر نمیایید؟؟
ایا دنبال یک راه حل برای غلبه بر مشکلات مالی خود هستید؟
ما برای این مساله مشترک همه یک راه حل داریم.
درباره کمپانی پارمیس که بصورت قانونی در ایران ثبت شده چیزی شنیدی؟
میخواهی ماهی 5تا8 درصد سود بگیری؟
میخوای سرمایه هات توسط بانک تضمین بشن؟
میخواهی از درامد بازاریابی ماهانه10ها ملیونی استفاده کنی؟
و خیلی چیزای دیگه
از سایت ما دیدن کنید

بلا! 1388/03/08 ساعت 23:25 http://bitobehtaram.blogfa.com

سلام عزیزم.
حستو شدیدآ درک میکنم(در مورد پست قبلت)
و بهت افرین میگم برای حذف کامنتای تبلیغاتی.
منم از این به بعد همینکارو میکنم

منم یا حذف می کنم یا بهشون فحش میدم!
آی دلم خنک میشه!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد