سیب گاز زده

چقدر بده... خسته ام خسته ... بدم میاد از زندگی .... از بدیاش  

از این که در حق کسی خوبی کنی و اون نفهمه و در کمال ناباوری از کارات تعبیر عکس بشه  

چقدر بده با دلتنگی به یه نفر sms بدی و اون بی رحم تر از همیشه بشه ... و تو پشیمون بشی 

از خودت ... از محبت هات  ... 

اون وقت میشی عین یه سیب کرموی گاز زده  که صاحبت یه گاز ازت زده و وقتی میبینه کرم داری پرتت می کنه اون ور . اونم چه پرتی ...! 

واسم مهم نبود که اومدم اینجا نوشتم که بعدش کی میخونه و چه تعبیری داره 

از الان به بعد فقط اونایی مهم اند که  واقعا منو می شناسن .حرف دل من رو میفهمند . همین

اما خوبیش اینه که هنوز کسایی رو دارم که بدونم قدر محبت هامو می دونن 

آهای همه اون هایی که هستید ... آهای همه اون هایی که تا الان حرف دل من رو به درستی فهمیدید .... دوستون دارم 

 

می خوام آخرش اینجا از کسی که همیشه پشت و پناه دل خسته ام بوده تشکر کنم . جوجو من اگه تو رو نداشتم چیکار میکردم؟! 

 

 

                  ارادتمند همه با فهماش:  یک سیب کرموی گاز زده! 

 

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام!
من به خودم می گیرم و میگم
ما بیششششششششترررررررررررر

100 فیلم جدید سال 2008 و 2009 به همراه زیرنویس فارسی با کیفیتی بالا و بدون هیچ دخل و تصرفی !!!
در سبک های : اکشن ، درام ، عاشقانه ، کمدی ، تخیلی و .....

برای کسب اطلاعات بیشتر به ادرس http://www.shopkadeh.com/?cat=62 مراجعه کنید.

موفق باشید.

آشنا 1388/02/05 ساعت 10:26

اما من میگم هر وقت یه سیب رو گاز زدی دیدی کرم داره خوشحال باش وقتی باید ناراحت باشی که سیب گاز بزنی ببینی کرمه هم نصف شده ...
موفق باشی

هانی 1388/02/05 ساعت 12:34

azizam to age sibi gaz zadeo kermosham ghashangeee
hala kodom biensafi toro gaz zade andakhte vaghean jaye fozoli daree
shayad tahala sib nakhorde bod mazasho nemidonest
chizaye khoshmaze nakhorde nemidone che maziye be del nagiirr
khobe adam sib bashe kermo ham bashe vli bazam bashan adamayi ke bekhoranesh
n ainke sibe golab bashe kermo ham nabshe
am akasi hazer nabashe ye bar emtehanesh koneee

arze eratdat khedmate jojoye shoma ham dariim har 2ton hamish eshad bashid

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد