EBI ft KAMRAN & HOOMAN

دیروز داشتم کلیپ ابی و کامران و هومن رو میدیدم , پیش خودم فکر کردم حالا که ابی داره با همه میخونه اگه همینجوری پیش بره احتمالا تا سال  2012  آهنگ جدید و زیبایی از : 

 * ابی عزیز و عباس قادری گل  

خواهیم داشت!!  

 

 

* !! EBI  ft  ABBAS !! *

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1387/09/12 ساعت 00:32

ملومه تازه واردین
تازه رسیدین به وب و قبلا هم مجال اظهار نظر نداشتین
وگرنه میدونستین .که وب خونه خاله نیست بنویسی هر چرت و پرتی را...
اکثرا سعی میکنن به زیباییهای دنیا از این طریق اضافه کنند اما شما میخواین ثابت کنید از فرهنگ جا موندید و از زیبایی تازه به سرخاب رسیدین فقط
متاسفم برای امثال شما...

اولا سلام!
ثانیا من به کسی قول ندادم که بیام اینجا زیبایی های دنیارو زیاد کنم! اگه چشمای زیبا و کوچیکتون رو کمی باز کنین متوجه میشین که اسم وبلاگ چه ربطی با مطالبش داره. در واقع اینجا جاییه که من هرچی دوست دارم و به ذهنم و مغزم میرسه مینویسم. و در قبال نوشته هام به کسی توضیح پس نمیدم . حالا شاید از نظر شما نوشته های من خضعبلاتی بیش نباشه اما شما بهتره جای نظر دادن به وبلاگ من بری یکم املا تمرین کنی که معلومه رو ملومه ننویسی
من آدم انتقاد پذیری هستم اما انگار شما با من پدر کشتگی داری. من چیزی ننوشتم که به کسی یا جایی بر بخوره تا امروزم همه ازم تعریف کردن و وبلاگمو دوست داشتن اینو میتونین با توجه با آمار بازدید کنندگان درک کنین البته اگه درکی وجود داشته باشه
در ضمن شما که میای انتقاد میکنی حداقل مرد باش یه آدرسی از خودت بذار که جوابشو هم بشنوی.
پس بدو برو دنبال کتاب املای اول دوم ابتدایی آفرین بچه خوب.
این دفعه هم قبل اظهار نظر کردن ببین کجا و با چه مطالب و وبلاگ یا سایتی طرفی.
واسه کسی مثل شما غلط املایی واقعا زشته من هم برای شما متاسفم بابت کوته نظری و غلط املاییتون!

[ بدون نام ] 1387/09/13 ساعت 12:46

و چه قدر تبسم انگیز است
که ما ز تمسخر فرهنگ مخاطب گره اندازیم ولی حد درک این را نیز نباشد.

بی نام 1387/09/13 ساعت 20:34


ملومه ملمو هه ملوهمه لمومم نکنه تو ابی هستی ؟ یا کامران؟ شایدم هومن؟ توهم زدی؟

[ بدون نام ] 1387/09/16 ساعت 01:01

عذر میخوام
دنیا به کامتون

هانی 1387/09/16 ساعت 17:47

salam midoni ebi faghat vaghti mitone sabet kone khanandast ke ba kobraaaaaa (otaghe 150) bekhone
moarefe hozoret ke hast

میخوای تو کی ایی؟ که کبری رو هم میشناسی !!!
:دی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد