best net

میخواین اینترنتی که به من و فات و نبات! الان اومدیم کافی نت گرمسار! سیستم فات ییهو خاموش شد!  

الان دقیقا من از خونه فرار کردم آخه اسباب کشی کردیم از اون خونه اومدیم خونه! یه بلبشویی بود که نگو! زده بودیم رو دست بازار شام! 

امروزم با بدختی با بابا اومدیم تا مترو! جالبیش میدونید چی بود؟ بابا کت و شلوارشو عوض کرده بود بعد اومد پول تاکسیو بده گفت ای وای من هیچی پول نیاوردم! حالا خوبه من با بابا بودم! 

منم با سربلندی گفتم بابا جون من دارم!! ۶۰ تومن از تو کیفم در آوردم بدم بابا! خلاصه وسط خیابون داشتیم چونه میزدیم! هی من به زور پول میچپوندم تو جیب بابا هی بابا میگفت نمیخوام! 

خلاصه از تلاش من فقط ۴ هزار تومنش قسمت بابا شد! 

غمزه (خواهرم ) میگه پولی که آدم از باباش میگیره نوش جونش میشه اما پولی که آدم از شوهرش میگیره زهر مارش میشه. میگه پول بابا بی منته! راست میگه 

راست میگه؟؟؟

نظرات 6 + ارسال نظر

حالا که سیستمم دوباره روشن شد
اومدم که بگم ......
آره ....


راستی غمزه راست میگه که میگه .

نبات 1387/09/06 ساعت 12:59

ما هم هستیم انجا
ارادت داریم خدمت ماری...
نه جناب منتظر
پاشو بریم لولو منتظره

سلام وبلاگ زیبایی داری
اگه وقت کردی به وبلاگ منم سر بزن
فقط نظر یادت نره
اگه تمایل به تبادل لینک یا لوگو داری
من به نام
ورود دخترا اکیدا ممنوع!
لینک کن بعد خبرم کن به چه اسمی لینکت کنم



میدونستی که وبلاگت معدن طلاست؟چرا نمیخوای از وبلاگت علاوه بر تفریحی بودنش استفاده مالی بکنی؟
آیا میدونستی از طریق وبلاگت میتونی درامد ثابت ماهیانه داشته باشی و حتی اگه خودتم نخواستی فعالیت کنی از طریق زیرمجموعه هات که تو سیستم عضو میکنی ماهیانه در آمد ثابت داشته باشی؟اینا اصلا کاری نداره و چند دقیقه بیشتر وقتتو نمیگیره.با گذاشتن بنرهای تبلیغاتی سیستم اکسین ادز به ازای هر کلیک که روی تبلیغاتت بشه تا سقف 70 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر نفر که به سایت دعوت کنی مبلغ 100 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر کلیک که رو تبلیغات زیر مجموعه هات بشه مبلغ 5 تومان پورسانت میگیری.این عالی نیست؟تازه اگرم نخواستی این فعالیت ها رو بکنی میتونی فقط عضو سایت بشی و از ابزار وبمستر فوق العاده سایت برای زیبایی سایت و افزایش آمار بازدیدهای وبلاگت استفاده کنی.که کاملا رایگانه مثل سیستم تبادل لینک و پیلم نما و خبرنامه . میتونی هر روز خودت 1 بار روی تبلیغات متنی و روی تبلیغات گرافیکی وبلاگت کلیک کنی و پورسانتشو گیری.حالا اگه تصمیم گرفتی تا عضو سایت بشی از طریق لینک زیر میتونی اینکارو بکنی:
http://www.oxinads.com/?a=22415

بی نام 1387/09/06 ساعت 22:46

واسه اون آخرش :

[ بدون نام ] 1387/09/10 ساعت 13:46

سلام خوبی.من واقعا دلم واست تنگ شده.یه زنگ بزن کارت دارم

سلام علیکم

درود خداوند بر مولی الموحدین ، اسدالله الغالب ، حضرت علی بن ابیطالب ، امیرالمومنین حیدر (ع) و بر همسر والامقامشان ، صدیقه طاهره ، ام ابیها ، سیده بانوان دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و درود خداوند باریتعالی و ملائک مقربین و جمیع المومنین من الاولین و الاخرین ، و این زوج آسمانی ، برپیامبر نور و خیرو رحمت ، حضرت ختمی مرتبت ، و خیر خلق الله ، حضرت محمد مصطفی (ص) که به فرمان
خداوند حکیم ، این وصلت را صورت داد ، تا برای همیشه تاریخ ، برترین و والاترین الگوی های انسانی را درقالب بهترین ها ، مرد ، زن ، پدر ، مادر ، رهبر ، حامی رهبر ، امام ، پیشوا ، معلم ، ...... به بشریت هدیه نمایند ، ( الحمدلله الذی هدانا لهذا و ما کنا لنتهدی لولا ان هداناالله ) این وصلت الهی که جشن و سرور آن در عرش و فرش برقرار است ، برشما و پیروان آل طاها (ع) مبارک باد .
کارت ورود به این مجلس نورانی ، هدیه 14 صلوات بر این 14 نور پاک الهی است .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد