me & my

و من و تو ای دل؟ 

چه زمانی همدیگر را خواهیم یافت؟ 

 

خدا میداند و بس

نظرات 6 + ارسال نظر
هانی 1387/09/03 ساعت 13:32

من هر وقت دنبال دل گشتم خودمو گم کردم هر وقت دنبال خودم گشتم دلمو گم کردم
پس گشتم نبود نگرد نیست

آدما خودشونو هنوز پیدا نکردن...
گاهی دلم برای خودم تنگ می شود آری/ همیشه بی خبر از حال خویشتن بودم
یا علی

سلام دوباره
مرتضی هستم...اما نه به اون معروفی که شما می گین!
نمی دونم قراره چی بشه که من دلم میخواد و بازم نمی دونم چرا غصه می خورم و ...
اما زیبایی زندگی رو نباید اجازه بدیم ازمون بگیرن.
و اینکه سالهاست حرمت این رابطه ها از بین رفته...و دیگه ارزشی ندارن...لااقل تو نگاه من...
شاید الان حرفام تلخ باشن اما بهش میرسین...
یا علی

دل: عمرا!

امروز با هم بودن را تجربه می کنیم
و شاید فردا به یاد هم بودن را
پس امروزمان را زیبا کنیم
به حرمت خاطرات فردا ........

امیر 1391/03/07 ساعت 13:40

سلام.خوبید.به نظرمن نوشته های شمابیشترشبیه ب رویاست تاواقعیت داداش درضمن چرامیلتون فیلتره

نمیدونم والله ! من آبجیم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد