Letter

سلام 

 حال همه ما خوب است ملالی نیست جز گم شدن گاه به گاه خیالی دور که مردم به آن شادما نی بی سبب میگویند . با این همه عمری اگر باقی بود طوری از کنار زندگی می گذرم که نه زا نوی آهوی بی جفت بلــــــرزد و 

           نه این دل نا ماندگار بی درمان .

یادت می آید رفته بودی خبر از آرامش آسمان بیاوری؟ 

نه ر یــــرا جان  

نامه ام باید کوتاه باشد . ساده باشد . بی حرفی از   ا بهام و آیینه . از نو برایت می نو یسم حال همه ما خوب است 

           اما .... 

      تو باور نکن ...

نظرات 4 + ارسال نظر

ممنون...
من کارای سیدعلی صالحی رو دوست دارم.

سلام.این نظر خصوصیه دوست خوبم.مایلی واسه تبادل لینک؟بهم خبر بده

شاسوسا 1387/07/02 ساعت 14:38 http://shasusa.blogsky.com

خیلی زیبا بود
مثل مثل همیشه پر تفکر و سنگین
من به روز هستم

اراک 1387/07/02 ساعت 14:40

همه ی حرفات ساده و بی ابهام بود ولی حیف که من...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد