the SUMMMMMMER term

   

 امتحان. امتحان. امتحان

 

     درس. درس .درس

  

 استرس. استرس. استرس

 

 افتادن. افتادن. افتادن

 

  پارگی. پارگی. پارگی

 

                            عجب رسم غریبیست                        

.                                            

نظرات 5 + ارسال نظر
نهنگ 1387/05/29 ساعت 23:46

برو دامن تنگه رو پات کن!

ترم ابستونی ورداشتی تابستونتو زهرمار خودت بکنب بعد غرغرم میکنی؟؟(چشمک)

نترس نمی انفتی و اون پارگی هم رخ نمیده!!!

ir teaching 98 1387/06/04 ساعت 16:55

سلام دوست عزیز
وبلاگ بسیار خواندنی و مطبوعی دارید.مطالبتون هم بسیار فراگیر ونکته سنج نوشته شده اند.ممنون.(واقعا خسته نباشید)
من یک وبلاگ علمی آموزشی دارم .در این وبلاگ سعی شده راهکارهای علمی حل مشکلات دانش آموزان ودانشجویان از بهترین کارشناسان دنیا ارائه شود(ان شا الله).باری به هر جهت خوشحال میشوم اگر بتونیم تبادل لینکی داشته باشیم.آدرس ما:
http://irteaching.persianblog.ir
اگر مایل بودید من رو بانام
دانش آموزان ودانشجویان حتما بخوانند
لینک کنید.وبیایید در وبلاگ ما وبگید تا لینکتون رو با چه اسمی درج کنم.(منتظر کلیکهای زیباتون هستم)
موفق وسربلند باشید.
مدیریت IR TEACHING 98

محسن 1387/06/05 ساعت 15:24 http://afarine.blogfa.com/

یک مثل قدیمی میگه
افتادگی آموز اگر طالب فضلی و از این حرفا . . .
.
یا تک استاد گله ، هرکی نگیره خوب خله دیگه .
.
بعدشم تنگ و گشاد شدن مال قالب و ریه ست
جاهای دیگه همچین توانایی ندارند و یا تنگند و یا گشاد
به همین دلیل خر خونا همیشه خرخون و تنبلا همیشه تنبلند . . .

یک دانشجوی اقتصادی 1388/04/17 ساعت 23:36

البته این یک پیشنهاد بود شما هم صاحب اختیار
ممنون
بای

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد