U

   گرم شو از مهر و ز کین سرد باش

       

     

                                    چون مه و خورشید جوانمرد باش

      

                 ... جوانمرد باش

                  

           ... جوانمرد باش

   

      ...جوانمرد باش

نظرات 3 + ارسال نظر
نبات 1387/05/15 ساعت 19:54

بوس بوس ۱۰۰۰ تا
دلم برات شده اندازه ی یه مورچه
فدای اون دل کوچولوت بشم که خواب میبینه
فدای شعر نوشتن قشنگت
کلی حرف دارم اگه گوشیتو جواب بدی

سلام!...خوبی؟!
پس بالاخره نوشتی!...خوشحالم!
کاش همه جوانمرد بودند...

ir teaching 98 1387/06/04 ساعت 16:57

سلام دوست عزیز
وبلاگ بسیار خواندنی و مطبوعی دارید.مطالبتون هم بسیار فراگیر ونکته سنج نوشته شده اند.ممنون.(واقعا خسته نباشید)
من یک وبلاگ علمی آموزشی دارم .در این وبلاگ سعی شده راهکارهای علمی حل مشکلات دانش آموزان ودانشجویان از بهترین کارشناسان دنیا ارائه شود(ان شا الله).باری به هر جهت خوشحال میشوم اگر بتونیم تبادل لینکی داشته باشیم.آدرس ما:
http://irteaching.persianblog.ir
اگر مایل بودید من رو بانام
دانش آموزان ودانشجویان حتما بخوانند
لینک کنید.وبیایید در وبلاگ ما وبگید تا لینکتون رو با چه اسمی درج کنم.(منتظر کلیکهای زیباتون هستم)
موفق وسربلند باشید.
مدیریت IR TEACHING 98

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد